Проект
довготривалий. Кожного року нові й нові плани. Саме знову нові ідеї проекту
стартувавали цього року.
1. Дослідницький
етап:
1. Аналіз зовнішнього вигляду існуючих квітників.
2. Вивчення видового і сортового різноманіття рослин на квітниках шкільного подвір’я.
2. Конструкторський етап:
1. Ескізи «Квітни, наша школо, барвами літа 2016».
2. Планування роботи на ділянці.
3. Розробка схеми висадження рослин.
4. Висадження садівного матеріалу і догляд за рослинами.
3. Просвітницький етап:
1. Випуск інформаційної газети «Квітни, наша школо, барвами літа 2016».
2. Створення презентаціі «Квітни, наша школо, барвами літа».
4. Аналітико-корекційний етап:
1. Аналіз проміжних результатів роботи та внесення змін.
5. Заключний етап:
1. Порівняння наявних результатів роботи з очікуваними.
1. Аналіз зовнішнього вигляду існуючих квітників.
2. Вивчення видового і сортового різноманіття рослин на квітниках шкільного подвір’я.
2. Конструкторський етап:
1. Ескізи «Квітни, наша школо, барвами літа 2016».
2. Планування роботи на ділянці.
3. Розробка схеми висадження рослин.
4. Висадження садівного матеріалу і догляд за рослинами.
3. Просвітницький етап:
1. Випуск інформаційної газети «Квітни, наша школо, барвами літа 2016».
2. Створення презентаціі «Квітни, наша школо, барвами літа».
4. Аналітико-корекційний етап:
1. Аналіз проміжних результатів роботи та внесення змін.
5. Заключний етап:
1. Порівняння наявних результатів роботи з очікуваними.
2. Створення підсумкового опису
екологічного стану пришкільної території.
3. Фотомоніторинг.
3. Фотомоніторинг.