Щоденний план роботи вихователя ГПД
Вихователь ГПД
№ |
Години |
Зміст роботи |
1. |
12.30 – 13.25 |
Збір дітей в групі Мета: обмін інформацією з класоводами; з’ясувати особливості домашніх завдань, консультування з класоводами щодо їх виконання; перевірка самопочуття дітей. Прогулянка-гра |
2. |
13.25 – 13.40 |
Підготовка до обіду. Обід Мета: закріпити елементарні знання і навички з особистої гігієни; привчати дітей до чистоти й охайності, до культури поведінки за столом; формувати бережливе ставлення до хліба. |
3. |
13.40 – 15.00 |
Прогулянка Прогулянка на свіжому повітрі. Правила безпеки під час розваг. Цільова прогулянка-спостереження. Досліджуємо разом. Мета: розвивати увагу,спостережливість, релаксації учнів після розумових навантажень. |
4. |
15.00 – 15.45 |
Самопідготовка Мета: створити сприятливі умови для занять; розвивати й удосконалювати вміння і навички учнів самостійно працювати; формувати в учнів навички раціонального використання часу на виконання домашніх завдань; виховувати культуру мовлення і письма, інтерес до навчання, зібраність, дисциплінованість. І. Підготовчий етап Організація дітей до самопідготовки. ІІ. Підготовка до самостійної роботи - організаційний момент; - фронтальна та індивідуальна перевірка готовності учнів; ІІІ. Самостійна робота учнів - диференційований підхід до учнів у залежності від рівня їх самостійності; - формувати навички раціонального використання часу; - поєднувати фронтальну та індивідуальну форми роботи; - надавати своєчасну допомогу окремим учням. ІV. Самооцінка, взаємоперевірка роботи. V. Підведення підсумків виконання домашніх завдань. |
Хвилинка здоров'я. Проведення фізкультхвилинки (15.30) Вправи для очей, розслаблення спини(1-2хв.) |
||
5. |
15.50 – 16.00 |
Виховна робота Бесіда на тему: Мета: формувати в учнів інтерес до знань, прагнення їх здобувати; розвивати пам'ять, мислення, бажання працювати творчо; сприяти вихованню почуття любові до природи. |
6. |
16.00 – 17.00 |
Індивідуальна виховна робота Гра-мандрівка. Пізнавальна хвилинка. Майстер-клас. Хвилинка творчості Проведення рухливих ігор за бажанням учнів |
7. |
17.0018.00 |
Бесіда з батьками. Передача дітей батькам |