ПРОЕКТ „КВІТУЧЕ ШКІЛЬНЕ ПОДВІР’Я”
АКТУАЛЬНІСТЬ ТЕМИ:
Озеленення пришкільної
території має велике значення. Перш за все, зелені насадження значно зменшують
наявність пилу й диму в повітрі, відіграють роль своєрідного фільтру. Вони
впливають на формуванння мікроклімату, бо діють на тепловий режим, вологість і
ступінь рухомості повітря, а також мають значний вплив на здоров'я школярів та
мешканців мікрорайону.
Проект
«Квітуче шкільне подвір’я» Жавинської ЗОШ І-ІІ ступенів спрямований на
покращення навколишнього природного середовища та формування екологічного
світогляду школярів, шанобливого ставлення до природи.
МЕТА ПРОЕКТУ:
-
покращити
естетичний вигляд шкільного подвір’я шляхом створення нових квітників і вдосконалення вже існуючих з
урахуванням народних традицій, використовуючи елементи ландшафтного дизайну;
-
формувати в учнів екологічну
самосвідомість;
-
створювати умови для творчої самореалізації учнів;
-
формувати художньо - естетичні
смаки
ГОЛОВНІ ЗАВДАННЯ:
•
розкриття проблем охорони довкілля;
•
озеленення території школи;
•
реалізація завдань естетичного виховання;
•
знайомство з мистецтвом
ландшафтного дизайну;
•
залучення учнівської молоді до посильної праці;
•
залучати молодь до природоохоронної діяльності на основі набутих у школі знань.
НАПРЯМКИ РОБОТИ:
•
науково - дослідницька робота;
•
агітаційно – просвітницька діяльність;
•
інформаційно-комунікаційна діяльність;
•
виховна
робота;
•
природоохоронна діяльність;
•
проектування та моделювання.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ:
•
озеленення території школи;
•
створення квіткових зон;
•
формування у школярів
ціннісного ставлення до природи в усіх
її проявах;
•
сприяння розширенню екологічного
і загальнокультурного світогляду,
розвитку;
•
виховання у дітей почуття прекрасного, любов до природи і рідного краю;
•
розвиток творчих здібностей учасників проекту;
•
активне залучення всіх учнів до
естетичного оформлення шкільного двору.
З
юних років важливо закріпити у свідомості кожної дитини, що людина – частина
природи, тому від стану природи залежить життя людства.
Екологічне виховання слід починати не в космічних масштабах, а прямо тут: біля свого будинку, на своїй вулиці, у дворі своєї школи. Тільки усвідомлюючи особисті можливості, навчаючись вирішувати найближчі екологічні проблеми, людина зуміє замислитись про долю всесвіту в цілому. Щоб у дитини виникла потреба захищати і зберігати довкілля, треба навчити її любити світ природи.
Екологічне виховання слід починати не в космічних масштабах, а прямо тут: біля свого будинку, на своїй вулиці, у дворі своєї школи. Тільки усвідомлюючи особисті можливості, навчаючись вирішувати найближчі екологічні проблеми, людина зуміє замислитись про долю всесвіту в цілому. Щоб у дитини виникла потреба захищати і зберігати довкілля, треба навчити її любити світ природи.
ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ
НАШОГО ПРОЕКТУ:
Проект довготривалий. Кожного року нові й
нові плани. Саме знову новий старт проекту цього року стартував.
1. Дослідницький
етап:
1. Аналіз зовнішнього вигляду існуючих квітників.
2. Вивчення видового і сортового різноманіття рослин на квітниках шкільного подвір’я.
3. Складання графіка квітіння рослин.
2. Конструкторський етап:
1. Ескізів «Наше шкільне подвір’я 2015».
2. Планування роботи на ділянці.
3. Розробка схеми висадження рослин.
4. Сортовий підбір рослин з урахуванням стилю дизайну.
5. Висадження садівного матеріалу і догляд за рослинами.
6. Вивчення інформації про рослини на своїй ділянці, складання творчого звіту про виконану роботу.
3. Просвітницький етап:
1. Випуск інформаційної газети «Квітуче шкільне подвір’я» .
2. Створення презентаціі «Квітуче шкільне подвір’я» .
1. Аналіз зовнішнього вигляду існуючих квітників.
2. Вивчення видового і сортового різноманіття рослин на квітниках шкільного подвір’я.
3. Складання графіка квітіння рослин.
2. Конструкторський етап:
1. Ескізів «Наше шкільне подвір’я 2015».
2. Планування роботи на ділянці.
3. Розробка схеми висадження рослин.
4. Сортовий підбір рослин з урахуванням стилю дизайну.
5. Висадження садівного матеріалу і догляд за рослинами.
6. Вивчення інформації про рослини на своїй ділянці, складання творчого звіту про виконану роботу.
3. Просвітницький етап:
1. Випуск інформаційної газети «Квітуче шкільне подвір’я» .
2. Створення презентаціі «Квітуче шкільне подвір’я» .
4.
Аналітико-корекційний етап:
1. Аналіз проміжних результатів роботи та внесення змін.
5. Заключний етап:
1. Порівняння наявних результатів роботи з очікуваними.
1. Аналіз проміжних результатів роботи та внесення змін.
5. Заключний етап:
1. Порівняння наявних результатів роботи з очікуваними.
2. Створення підсумкового опису
екологічного стану пришкільної території.
3. Фотомоніторинг.
ВИСНОВКИ
3. Фотомоніторинг.
ВИСНОВКИ
Завданням нашої роботи
було:
1. Продовжити вивчати наявний видовий склад клумбових рослин в озелененні.
2. Зробити морфолого-екологічний опис клумбових рослин що вже
1. Продовжити вивчати наявний видовий склад клумбових рослин в озелененні.
2. Зробити морфолого-екологічний опис клумбових рослин що вже
зростають на території школи та яки б було доцільно вирощувати.
3.Оформити колекцію фотографій клумбових композицій і клумбових рослин.
4. Скласти списки витривалих рослин для створення клумбових композицій у
3.Оформити колекцію фотографій клумбових композицій і клумбових рослин.
4. Скласти списки витривалих рослин для створення клумбових композицій у
несприятливих умовах.
5. Порівняти цьогорічного проекту з проектами минулих років.
6.Запропонувати шляхи збільшення асортименту клумбових рослин для
подальшого впровадження в озеленення.
Втілюйте наш
проект в озеленення своєї школи
•
Знайомтеся з сучасними технологіями ландшафтного дизайну та зеленої
архітектури.
•
Вивчайте нові види і сорти декоративних рослин.
•
Створюйте проекти озеленення своєї школи.
•
Збагачуйте видовий склад квітково-декоративних рослин на території школи.
Одна людина не
може досягти такого результату, який необхідний.
Тільки разом ми
зможемо змінити нинішній стан благоустрою
на краще! Об`єднаймось й
діятимемо!