вівторок, 16 лютого 2016 р.

Екологічні проекти. ПРОЕКТ "Квітуче шкільне подвір’я" "




  ПРОЕКТ „КВІТУЧЕ ШКІЛЬНЕ ПОДВІР’Я”

  АКТУАЛЬНІСТЬ ТЕМИ:
     Озеленення пришкільної території має велике значення. Перш за все, зелені насадження значно зменшують наявність пилу й диму в повітрі, відіграють роль своєрідного фільтру. Вони впливають на формуванння мікроклімату, бо діють на тепловий режим, вологість і ступінь рухомості повітря, а також мають значний вплив на здоров'я школярів та мешканців мікрорайону.
     Проект «Квітуче шкільне подвір’я» Жавинської ЗОШ І-ІІ ступенів спрямований на покращення навколишнього природного середовища та формування екологічного світогляду школярів, шанобливого ставлення до природи.
МЕТА ПРОЕКТУ:
-         покращити естетичний вигляд шкільного подвір’я шляхом створення нових  квітників і вдосконалення вже існуючих з урахуванням народних традицій, використовуючи елементи ландшафтного дизайну;
-         формувати  в учнів екологічну самосвідомість;
-         створювати умови для творчої самореалізації учнів;
-         формувати  художньо - естетичні смаки
ГОЛОВНІ  ЗАВДАННЯ:
         розкриття проблем охорони довкілля;
         озеленення території школи;
         реалізація завдань естетичного виховання;
          знайомство з мистецтвом ландшафтного дизайну;
         залучення учнівської молоді до посильної праці;
         залучати молодь до природоохоронної діяльності  на основі набутих у школі знань.
НАПРЯМКИ РОБОТИ:
         науково - дослідницька робота;
          агітаційно – просвітницька діяльність;
          інформаційно-комунікаційна діяльність;
          виховна робота;
          природоохоронна діяльність;
          проектування та моделювання.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ:
         озеленення  території школи;
          створення квіткових зон;
          формування у школярів ціннісного  ставлення до природи в усіх її проявах;
          сприяння розширенню екологічного і  загальнокультурного світогляду, розвитку;  
         виховання у дітей почуття прекрасного, любов до природи і рідного краю;
         розвиток творчих здібностей учасників проекту;
          активне залучення всіх учнів до естетичного оформлення шкільного двору.
     З юних років важливо закріпити у свідомості кожної дитини, що людина – частина природи, тому від стану природи залежить життя людства.
  
 Екологічне виховання слід починати не в космічних масштабах, а прямо тут: біля свого будинку, на своїй вулиці, у дворі своєї школи. Тільки усвідомлюючи особисті можливості, навчаючись вирішувати найближчі екологічні проблеми, людина зуміє замислитись про долю всесвіту в цілому.  Щоб у дитини виникла потреба захищати і зберігати довкілля, треба навчити її любити світ природи.


ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ НАШОГО ПРОЕКТУ:
    Проект довготривалий. Кожного року нові й нові плани. Саме знову новий старт проекту цього року стартував.
1. Дослідницький етап:
    1. Аналіз зовнішнього вигляду існуючих квітників.
    2. Вивчення видового і сортового різноманіття рослин на квітниках шкільного подвір’я.
   3.  Складання графіка квітіння рослин.
2. Конструкторський етап:
     1. Ескізів «Наше шкільне подвір’я 2015».
     2. Планування роботи на ділянці.
     3. Розробка схеми висадження рослин.
     4.  Сортовий підбір рослин з урахуванням стилю дизайну.
     5.  Висадження садівного матеріалу і догляд за рослинами.
     6.  Вивчення інформації про рослини на своїй ділянці, складання творчого звіту про виконану роботу.
3. Просвітницький етап:
    1. Випуск інформаційної газети «Квітуче шкільне подвір’я» .
    2. Створення презентаціі «Квітуче шкільне подвір’я» .
4. Аналітико-корекційний етап:
    1.  Аналіз проміжних результатів роботи та внесення змін.
5. Заключний етап:
      1.  Порівняння наявних результатів роботи з очікуваними.
2.  Створення підсумкового опису екологічного стану пришкільної території.
3.  Фотомоніторинг.
ВИСНОВКИ
Завданням нашої роботи було:
1. Продовжити вивчати наявний видовий склад клумбових рослин в озелененні.
2. Зробити морфолого-екологічний опис клумбових рослин що вже 
   зростають на території школи та яки б було доцільно вирощувати.
3.Оформити  колекцію фотографій клумбових композицій і клумбових рослин.
4. Скласти списки витривалих рослин для створення клумбових композицій у 
   несприятливих умовах.
5. Порівняти цьогорічного проекту з проектами минулих років.
6.Запропонувати шляхи збільшення асортименту клумбових рослин для
подальшого впровадження в озеленення.
    Втілюйте наш проект в озеленення своєї школи
         Знайомтеся з сучасними технологіями ландшафтного дизайну та зеленої архітектури.
         Вивчайте нові види і сорти декоративних рослин.
         Створюйте проекти озеленення своєї школи.
         Збагачуйте видовий склад квітково-декоративних рослин на території школи.
Одна людина не може досягти такого результату, який необхідний.
    Тільки разом ми зможемо змінити нинішній стан благоустрою 
на краще! Об`єднаймось й діятимемо!