Екологічний проект.
Від екології природи до екології душі.
МЕТА ПРОЕКТУ:
-
формувати в учнів екологічну
самосвідомість;
-
сприяти формуванню і розвитку творчих здібностей школярів,
яким
притаманні почуття доброти, любові, бережливого
ставлення до природи до природи рідного краю;
ставлення до природи до природи рідного краю;
-
почуття особистої відповідальності за стан довкілля на місцевому,
національному, планетарному рівні;
-
уміння аналізувати і прогнозувати результати особистої діяльності;
- виховувати свідомих громадян,
які здатні реально поліпшити екологічний
стан навколишнього середовища свого рідного села.
ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ:
- ознайомлення з екологічними проблемами рідного краю;
- розкриття проблем охорони довкілля;
- участь у науково-дослідницькій роботі;
- участь у природоохоронних акціях;
- практична природоохоронна діяльність;
- залучення учнівської молоді до посильної праці, до природоохоронної діяльності на основі набутих у школі знань;
- формувати екологічне мислення та екологічну культуру учнів школи та громади села.
НАПРЯМКИ
РОБОТИ:
•
науково
- дослідницька робота;
•
агітаційно-просвітницька діяльність;
•
інформаційно-комунікаційна діяльність;
•
природоохоронна діяльність;
•
проектування
та моделювання.
АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУ:
Серед найактуальніших проблем сьогодення, які
викликають гострий інтерес, палкі дебати й суперечки в найрізноманітніших
спеціалістів, важливе місце посідає проблема екологічна. Актуальність проекту
полягає в тому, що справді нинішню екологічну ситуацію в Україні можна
охарактеризувати як кризову, що формувалася протягом тривалого періоду через
нехтування об'єктивними законами розвитку і відтворення природно - ресурсного
комплексу України. З юних років важливо
закріпити у свідомості кожної дитини, що людина – частина природи, тому від
стану природи залежить життя людства.
Екологічне виховання слід починати не в космічних масштабах, а прямо тут: біля свого будинку, на своїй вулиці, у дворі своєї школи. Тільки усвідомлюючи особисті можливості, навчаючись вирішувати найближчі екологічні проблеми, людина зуміє замислитись про долю всесвіту в цілому. Щоб у дитини виникла потреба захищати і зберігати довкілля, треба навчити її любити світ природи.
Екологічне виховання слід починати не в космічних масштабах, а прямо тут: біля свого будинку, на своїй вулиці, у дворі своєї школи. Тільки усвідомлюючи особисті можливості, навчаючись вирішувати найближчі екологічні проблеми, людина зуміє замислитись про долю всесвіту в цілому. Щоб у дитини виникла потреба захищати і зберігати довкілля, треба навчити її любити світ природи.
Актуальність обраної теми полягає ще й тому, що село наше Жавинка
оточують монстри забруднювачі атмосферного повітря та водного середовища
Чернігівська ТЕЦ «ТехНова», пластмасовий завод «Plast Boх», Очисні споруди
«Ставки-накопичувачі».
Працюючи
над проектом, гуртківці вивчають
екологічний стан навколишнього середовища,
зустрілися з працівниками регіональної екологічної служби та розробляють
пропозиції щодо шляхів вирішення екологічних проблем нашої місцевості.