вівторок, 1 березня 2016 р.

Екологічні проекти. Від екології природи до екології душі





Екологічний проект. 

Від екології природи до екології душі.

        МЕТА ПРОЕКТУ:
        - формувати  в учнів екологічну самосвідомість;
        - сприяти формуванню і розвитку творчих здібностей школярів, яким 
           притаманні почуття доброти, любові, бережливого   
           ставлення до природи  до природи рідного краю;
        - почуття особистої відповідальності за стан довкілля на місцевому,  
          національному, планетарному рівні;
        - уміння аналізувати і прогнозувати результати особистої діяльності;
        - виховувати свідомих громадян, які здатні реально поліпшити екологічний 
          стан навколишнього середовища свого рідного села.
ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ:
  • ознайомлення з екологічними проблемами рідного краю;
  • розкриття проблем охорони довкілля;
  • участь у науково-дослідницькій роботі;
  • участь у природоохоронних акціях;
  • практична природоохоронна діяльність;
  • залучення учнівської молоді до посильної праці, до природоохоронної діяльності  на основі набутих у школі знань;
  • формувати екологічне мислення та екологічну культуру учнів школи та громади села.
  НАПРЯМКИ РОБОТИ:
         науково - дослідницька робота;
          агітаційно-просвітницька діяльність;
          інформаційно-комунікаційна діяльність;
          природоохоронна діяльність;
         проектування та моделювання.
 
  АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУ:
    Серед найактуальніших проблем сьогодення, які викликають гострий інтерес,  палкі дебати й суперечки в найрізноманітніших спеціалістів, важливе місце посідає проблема екологічна. Актуальність проекту полягає в тому, що справді нинішню екологічну ситуацію в Україні можна охарактеризувати як кризову, що формувалася протягом тривалого періоду через нехтування об'єктивними законами розвитку і відтворення природно - ресурсного комплексу України. З юних років важливо закріпити у свідомості кожної дитини, що людина – частина природи, тому від стану природи залежить життя людства.
      Екологічне виховання слід починати не в космічних масштабах, а прямо тут: біля свого будинку, на своїй вулиці, у дворі своєї школи. Тільки усвідомлюючи особисті можливості, навчаючись вирішувати найближчі екологічні проблеми, людина зуміє замислитись про долю всесвіту в цілому.  Щоб у дитини виникла потреба захищати і зберігати довкілля, треба навчити її любити світ природи.
          Актуальність обраної теми полягає ще й тому, що село наше Жавинка оточують монстри забруднювачі атмосферного повітря та водного середовища Чернігівська ТЕЦ «ТехНова», пластмасовий завод «Plast Boх», Очисні споруди «Ставки-накопичувачі».
      Працюючи над проектом, гуртківці  вивчають екологічний стан навколишнього середовища,  зустрілися з працівниками регіональної екологічної служби та розробляють пропозиції щодо шляхів вирішення екологічних проблем нашої місцевості.