четвер, 3 лютого 2022 р.

Щоденний план роботи вихователя ГПД

Щоденний план роботи вихователя ГПД  

Вихователь ГПД

Години

Зміст роботи

1.

12.30 – 13.25

Збір дітей в групі

Мета: обмін інформацією з класоводами; з’ясувати особливості домашніх завдань, консультування з класоводами щодо їх виконання; перевірка самопочуття дітей.

Прогулянка-гра

2.

13.25 – 13.40

Підготовка до обіду. Обід

Мета:

закріпити елементарні знання і навички з особистої гігієни; привчати дітей до чистоти й охайності, до культури поведінки за столом; формувати бережливе ставлення до хліба.

3.

13.40 – 15.00

Прогулянка

Прогулянка на свіжому повітрі.

Правила безпеки під час розваг.

Цільова прогулянка-спостереження.

Досліджуємо разом.

Мета: розвивати увагу,спостережливість, релаксації учнів після розумових навантажень.

4.

15.00 – 15.45

Самопідготовка

Мета: створити сприятливі умови для занять; розвивати й удосконалювати вміння і навички учнів самостійно працювати; формувати в учнів навички раціонального використання часу на виконання домашніх завдань; виховувати культуру мовлення і письма, інтерес до навчання, зібраність, дисциплінованість.

І. Підготовчий етап

Організація дітей до самопідготовки.

ІІ. Підготовка до самостійної роботи

-     організаційний момент;

-     фронтальна та індивідуальна перевірка готовності учнів;

ІІІ. Самостійна робота учнів

- диференційований підхід до учнів у залежності від рівня їх самостійності;

-     формувати навички раціонального використання часу;

-     поєднувати фронтальну та індивідуальну форми роботи;

-     надавати своєчасну допомогу окремим учням.

ІV. Самооцінка, взаємоперевірка роботи.

V. Підведення підсумків виконання домашніх завдань.

Хвилинка здоров'я.  Проведення фізкультхвилинки (15.30)

Вправи для очей, розслаблення спини(1-2хв.)

5.

15.50 – 16.00

Виховна робота

Бесіда на тему:

Мета: формувати в учнів інтерес до знань, прагнення їх здобувати; розвивати пам'ять, мислення, бажання працювати творчо; сприяти вихованню почуття любові до природи.

6.

16.00 – 17.00

Індивідуальна виховна робота

Гра-мандрівка.

Пізнавальна хвилинка.

Майстер-клас. Хвилинка творчості

Проведення рухливих ігор за бажанням учнів

7.

17.0018.00

Бесіда з батьками. Передача дітей батькам